Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 7 January 2012

Tak dak mood. . . mee goreng sempoi



Assalamualaikum. . .morning semua.

Sekejap ja . . . tau tau ja dah dah 7 haribulan. Cepat betul masa berlalu kan. 

Malam tadi tido tak berapa lena. . Sebab tak dapat makan kek lapis cheese persona kan. .    hahahaha. . Bohong ja, panas sebenarnya. Gelisah ja tidonya. . .

Dah. . .tak mo asyik melalut pasal kek tu. Tak pa petang ni bleh buat.

Pagi ni sue rajin sikit. . .bangkit awai. Subuh buta dah duk berkemas laman n siap2 siram bunga.


Dah kata rajin kannn. . .so, pg ni bekfast. . . Sue buat mee goreng. Masak berat. . Boleh pakej kan sampai ke tengahari. . Hahahah. .dasar pemalas laguu tu laa .:p


Jemput bekfast semua. . .sue nak siap2 ni. Nak pi opis. . .Daaaaaa


Published with Blogger-droid v2.0.2

5 comments:

MaryaYusof said...

Memang terbaeeklah mee goreng sempoi tu! telur tu siap bulat2 roll2 lg.. ;)

cheqna said...

keje gak hari ni???
selamat bekerja ye =)

ibh said...

Marya : dah katanya rajin kan. . Tu yg xtra ada telur mcm tu. . Hahahahahahaaa.

ibh said...

Cheqna: nasib badannnn. . .Keja la dihari org cuti. SBPA punya hal la ni. . .

Alin Marlini said...

sedapnyerrr...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "