Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 4 January 2012

Final masterchef

Ezani. . Memang dah dijangka akan ke final. Cuma target partner ezani tu ja yg tak menjadi.  Hahaha. .over pulak ya. .  sue target zamir or amita. .  Tapi tuah lebih menyebelahi wahidan.

Apa2 pun tahniah pada mereka berdua yg sampai ke final. Ingat senang ke weiii nak sampai ke tahap tu. . 

Ok!. . .moh kita tido. .  Tunggu pulak nanti,sp yg akan menang ya.

Daaa. . 


P/s: i ni cukup la jd masterchef di rmh sendiri saja. . . Kurang2 hb kata i masak meggie lg sedap dr mamak. . . Tengokkk. . . Tu baru masak meggie. . .blum yg lain lagiii. . . Hahahah. . . Sengal. .

:p


Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

absolutely emy said...

eh.. dah final ke? selalu termiss tengok.. huhuhu..

cheqna said...

cheqna pun mengharapkan zamir yang iringi ezani

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "