Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 8 January 2012

Hujung minggu yg pendek. . .

Assalamualaikum. . .

Hujung minggu yg pendek. . Sebab apa? Sebab,cepat benar rasanya masa berlalu. Esok dah keja balik, dah nak masuk 8 haribulan januari. Sangat pantas masa berlalu kan.


Hari ni satu hari duduk rumah. . Bermalas2an. . .bukan selalu dapat duduk rehat2 macam ni.


Hari ni just sediakan Mee Rebus Muar ADAMI ja. .  Seperti biasa. . Sue buat banyak skit.. .. . Pakej kan sekali ja. . Heeeee.


Bukan tak mo masak nasi, tp dah jadi macam kebiasaan pulak dah sekarang ni. .  Kami makan benda yg simple2 ja. Kalau masak nasi,kompen lauk tak abis. .  Penuh la peti ais dengan lauk macam2.


Ok. . Layan gambo ya. . Resepi tak payah letak la. .sebab sue pakai yg segera ja. . just ubah suai sikit2 ja ikut selera tekak sue.

Ok. .  Daaaaaaaa. .  Selamat berhujung minggu semua. (^_^)


Published with Blogger-droid v2.0.2

1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Sue...apa kabar?lama k.atie xsinggah kat sini.
selamat tahun baru 2012..masih sempat nk ucapkn?

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "