Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 13 January 2012

Saya insaf. .

Assaalamualaikum. .  Salam pagi jumaat. Sukaaa. . Sebab dah jumaat. .heeee.


Tajuk n3 tak boleh blah ja kan. Sebenarnyaaa.   bukan apa. . .my kain sudah mula ketatttt. . Huaaaaa. . 


Dah tak mo cakap apa. . Makanya hari ni,sue just makan ni ja. . 

Ok! Nak cakap tu ja. .  Daaaaa. . .    :P


Published with Blogger-droid v2.0.3

5 comments:

cheqna said...

hehehehehe
selamat selamat =)

ieda said...

ekekkek
yelah dikk
nak2 ujan nie
kena insaf banyak
tapi akak fail je asal ari minggu huhuhuh

ibh said...

Cheqna:Hahahaa..mcm ni la klu sllu lupa diri..jgn insaf kejap ja dah la...

ibh said...

Kak Ieda: Tu la pasal..kalau hujan..lapo saja manjang..kikikiii

ijan said...

Owh, saya suka pitted prunes itew... sedapppp :)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "