Kuih ketayap


Assalamualaikum.

Morning semua. . .pagi ni rasa segar ja. Maklum la malam tadi hujan kan. So,cuaca pagi ni sangat menyegarkan.

Pagi ni sue bfast dengan kuih ketayap ja. Teringin nak makan kuih ketayap hasil dari tangan sendiri. Kalau ikutkan,stakat nak makan berdua saja. .baik beli kan. Tak payah bersusah payah nak membuat. Tapi tu lah. . .bila buat sendiri ni,kepuasannya tu lain macam sikit.

Ok lah. . Layan ja kuih ketayap sue yg tak berapa cun tu ya. Resepi malas nak taip. Nanti2 kalau rajin bukak laptop,sue update ya. Alaaa. . Bukan susah pun. . .rasanya semua dah tau macam mana nak buat kuih ni. Buleh juga tengok kuih ketayap Kak Hanieliza kat SINI ya. Sue pun guna resepi Kak Hanieliza tu. Thanks Kak Hanieliza.

Key semua. . . . Jemput sarapan sama-sama. And selamat berhujung minggu. (^_^)

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

Azzah said...

sedapnya...

nOOrsha said...

sedapnya kuih ketayap ni.lame dah x makan :)

ieda said...

yang penting air tangan sendiri dikk .. x yah cantik2 ;)

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...