Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 30 January 2012

Crispy Fried (Tuna) Bread


Assalamualaikum. . (^_^).

Morning. . .jang terkejut pagi-pagi isnin sue buleh update blog dengan gambo food ya. . Hihihihiii. . Sue cuti hari ni. . .seminggu okey. Syokkkk. . .

Dah! Tak mo menceceh panjang2 pepagi ni. Sila lah jamu mata ya dengan menu bfast sue pagi ni. Bfast pagi ni terhasil setelah menyelongkar dapur  Kak Noorsha. . . So, kalau nak resepi. . .sila lah pi ke rumah Kak Noorsha ya.

(^_^) Selamat menjamu selera.

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

CT Delima said...

As'salam Sue

Wahhh cuti sakan lah kranya ni erk. ker balas dendam ni sue..hihihi. Kalau dah cuti2 tu meh ler anto sepotong dua nak bf gak ni. baru lepas mengemas rumah..laporrr

Kak Sam said...

Syoknya cuti. huhuhu bila le boleh cuti panjang2.

izyantyPersonalTaste said...

lamanya cuti he3...

ibh said...

Kak Ct. . Hahaha. . Mmg balas dendam pun. Ni time sue pula nak cuti. Letih dah asyik keja ja.

ibh said...

Kak Sam. . Ambik cuti la. . Berehat sepuas2 nya. . :-)

ibh said...

Izyanty. . . Hahahaaa. . Lama tak cuti pjg.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "