Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sup ayam dan kerabu mangga


Hari ni tak nak masak yg berat2...Letih..dari kul 8 tadi sampai kul 10..duk bz merumput kat laman rumah..Sian bunga2..lama sangat tak dibaja dan digembur tanahnya. Tu pun belum settle sepenuhnya. Sarapan tadi pun just goreng karipap pusing frozen ja. Janji la.

So..layan jer la menu simple2 ..Kerabu mangga simple, sup ayam., ikan masin dan udang goreng.
Menu tambahan..bubur nasi untuk tuan belog ni...Tekak ni nak makan bubur la plak.



1 comment:

ieda said...

waaa sedappnya kerabu tuu dikk ..
dikk nak tanyer mcm mana nak buat LABELS mcm yg adik buat diatas tuuu .. ajar akak dikk

kita pm kat FB nak .. akak online mlm nanti :))

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...