Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Hai la BB

Malam ni BB sangat la laju...Aii..adakah dia sudah berubah?..Kalau tak dah dekat 5 hari dia slow nak mampus..Macam siput..siput sedut pun kalau yg masih hidup tu.. lagi laju dia memanjat dinding ( eiiii..geli bila diingat). Malam ni..siap boleh berladang lagi..Bukak laman web sampai bersusun....Ok ja...Heeeeeee

Oooo..adakah kerana dia mendengar bebelanku yang ingin memiliki UNIFI?..Jeles tau..Kak Eynda dah ada UNIFI..Dia bleh berblog..berfb berdesup lajunya. Dan yg paling tak tahan tu bila dia kata..ber video konfrance lajuuuu..Uuuu..tu yg teruja tu..Walaupun hakikatnya..dengan sapa la i nak ber video konferance kan..ekekkekeke...Bervideo call pun ok pa?

~Google~


Haa koo..tu baru cakap nak tuko..BB ni dah buat perangai elok..Tak pa!..i bleh lupakan dulu nak UNIFI tu..Tapi bergantung la setakat mana BB ni bagi servis kat i...


Passttt: BB tu bukan blackberry ya..i mana la mampu nak beli blackberry ka..beli buah strowberry i mampu la..ekekekke..BB tu my Broadband laa.....




2 comments:

Em's Family said...

so lepas ni u kene selalu membebel2 haha.. so BB u jadi laju!!!

sue said...

Em's Family:Hahahhaha...pelik pulak laki i nanti..:-)

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...