Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 12 October 2010

Aku lak kena jd tukang report

Buat apa sue?.....
Sue sedang membuat keja sambil terpaksa mendengar RADIO... Dengar RADIO?...
Ya!..dengan terpaksanya..kena dengar siaran NEGERI 9 FM...
Hahahahahaha...isteri mithali la kununnya.. Malam ni ada game antara N9 lawan Perlis. Dan En. Hb adalah sangat gila dengan bola...Dan oleh kerana perlawanan di jalankan di Stadium Paroi..Maka tentu2nya En Hb tidak dapat pergi. Siaran langsung lak..hanya bleh didengar melalui Radio Negeri 9 FM...Maka..sebelum keluar td..en.hb telah mengamanahkan kepada isterinya ini supaya sentiasa report pada dia..berapa gol yg dah masuk...

Ok!..sehingga kini..minit ker 27..masih 0-0 lagi ya..Masih belum ada yg berjaya memecahkan gol lagi. Hadoi!!!..macam pengulas sukan dah jadinya ney..

Baikkk..nanti update balik berapa gol.....Sapa menang dan sapa kalah. Ok!..Sue nak sambung mengemas nih..Belum panas sgt lagi game tu...bio ja lah dia..heeeee


Upadate 9:54:Separuh mata ke2..1 Negeri 9..0 Perlis

3 comments:

mama nia a.k.a yanti said...

bertabah la kak sue ye...

sue said...

akakkakaka..ntah cam apa ntah..semua pancaindera kena fungsi penuh malam ni..hahahhahaha

mama nia a.k.a yanti said...

huahuahua...layan je la kak..kak cik abg tarik muka 16 plak..ketat da..xpyh nk beli jeruk kat psr mlm..ekekek

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "