Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 8 October 2010

Kompem..memang dah berubah la..

Salam..
Fuhhh!!..Diluar hujan..kalau kat rumah ni memang syok berehat.


Okies!..nak cita pasai gambo di atas ni...Amacam!..agak2 blog sapakah itu..Hehehehhehe...Tadi tengahari..masa bukak blog..tergezut tau..tgk dashboard jadi macam ni...sangat2 lain..Sue ingat sue ja yg kena..So try la sign out dulu ..mana tau problem masa tu...Pastu terus tak dak mood nak bukak balik...Petang ni baru bukak balik..tengok!..macam tengahari tadi juga..pastu tgk kat rumah cik min..rupanya dia pun mengalami masalah yg sama..So..untuk itu sue membuat keputusan..Bahawa memang dashboard blogger dah berubah kot..Tapi siyes la..betul kata cik min..rasa macam semak jer mata ni tengok..mana taknya..gambo ada yg kecik ada yg beso bagak..Hehehehehe...

Ok!..dimaklumkan tiada n3 bergambar untuk cerita masak2 malam tadi.Gila betul lah..sampai kul 3 pagi baru siap..and dapat tido. bangun kul 5.30..nak siap2 pack semua makanan tu untuk di bawa. Gambo!..tak sempat satu pun nak ambik....letih wo...kompem esok memang nak pulun membuta nih..Bayar balik..ekekekekkee....

Sarapan?...Pakej makan tengahari terus la nampaknya ya...lalalala

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "