Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Doa untuk Kak D

Baru dapat info tadi dr fb yg Kak D dah masuk wad..Terkejut gak..coz rasa cam awal lagi. Sapa Kak Da?.Ya..sue mengenali Kak D ni dah lama..sejak 2008 lagi..sebagai silent rider..kadang2 ada gak komen2..Memang tak pernah jumpa..sue suka baca post n3 nya..if..boring2..rasa nak gelak2 skit..baca n3 dia..Ni salah seorang blogger yg top juga..kalau tengok rider dia skali masuk mak ai..byk tuh..Hasil nuff dia mesti banyak kan..heee

And..kat opis sue juga ada yg dah terjangkit penyakit sue.... suka jenguk2 n3 Kak D ni..and hb dia mengenali hb kak D..Ok stop...

Ok lah...kawan2 meh sama2 doakan hope Kak D selamat..Dengar2nya maybe kena operate kot..
Semoga dipermudahkanlah oleh Allah...

No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...