Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 23 October 2010

Lemon + Air Lemon



Tengok!..Banyak tak banyak stok lemon dalam esbox..
Haaahahaha..punyalah..asal pi tesco beli..pi jusco pun beli...Alih2..Hari ni bila peksa esbox..Mak aii banyaknya stok lemon lagi rupanya..Tu yang muat2 buh dalam bakul ja tu..yang tak masuk dalam tu pun ada lagi tu..Hehehhehe...Sue memang suka minum air lemon...Untuk detox pun sue minum lemon gak..tapi dah sebulan dua ni sue jarang dah amalkan minum air suam + perahan lemon pagi2..Tu yg melambak stok lemon tu..Masak pun kurang dah kan...Tu salah satu faktor kenapa stok lemon menimbun..
Tak pa la..meh kita layan minum air lemon...Cuaca panas..segar ja bila minum lemon ais...Tapi kalo pepagi elok ler minum air lemon suam...



2 comments:

eynda said...

Sama la...beribu-ribu lemon dlm fridge tapi jarang guna sekarang :-D

zara aluwi said...

Bila tengok gambar jus lemon ni, rasa nak mula balik minum jus tu. Tapi perut ni tak tahan kalau minum hari2. Mesti pedih dua tiga hari baru baik.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "