Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 31 October 2010

Corn Flakes + Granada

Assalamualikum..selamat pagi semua. Pagi ni nyaman sekali...Kesan2 rintik hujan malam tadi masih ada...Rumput yang basah membangkitkan bau alam yang membawa ketenangan di pagi ni. Syukur pada Allah sebab kita masih lagi di izinkan untuk hidup dimuka bumiNya ini.

Hahahhaha..sengal pepagi ni..Buang tebiat buat ayat jiwang2...Hehehhehe..nak buat macam mana terikut2 ayat novel la ni...


Okey!..layan menu bekfast sue pagi ni.. Corn Flakes + Granada@delima....Hahhahaha..diet la kunon. Nasi goreng ada gak..tapi tak mo bagi dia posing pagi ni. Manjang la nasi goreng ja yang posing. Sesekali bagi posing menu yang sihat2 skit...So u all bleh tau la..tuan belog ni betul diet...Hahhaha..sengal ja kan.

Selalu tengok Kak Rahimah makan macam ni..tu yang pagi ni teringin nak makan macam ni plak...Mana2 yang nak diet tu..boleh la jenguk2 rumah Kak Rahimah ya..

Key..jemput makan semua..sapa nak nasi goreng pi carik sendiri kat dapur ya..




1 comment:

ieda said...

waa sedap2 .. and very2 healthy bfast dikkk .. :)
akak ujung minggu nie bfast berat2 sikit sbb ari lain amal atkins hehehhe ala2 atkins jer heheheheh

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "