Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 24 October 2010

New fabrik



New fabrik for new projek...Jangan angin M datang sudah..mau simpan balik la dalam lemari jawabnya. Dah sebulan lebih beli..tapi still tak buat apa2 lagi...

Beli kat KAMDAR...Ingat nak ubah rumah konsep vantage..Tapi cik hb tak suka...Pujuk punya pujuk..dapat juga ambik yang ni..Ni pun dapat yg paling murah..Semeter RM4 kalau tak silap. Alasan..Kunon nak buat cadar ja..Ekekekkeke..tapi tgk la..mana tau terjadi langsir lak...Cik hb nak cakap apa kan...Hehehehe..gelak jahat skit. heran..heran..apasal la dia tak minat konsep english stail ni kan...

Jeles ja tengok rumah kakak sue...Dia suri rumah sepenuh masa boleh la...Heee..kalau dia tengok la fabrik i ni..tentu dia jeles nih...Ni gambo ruang tamu rumah dia...Perabot simple...tapi dia kreatif...Macam2 dibuatnya. Fabrik yang digunakan tu murah ja tau. Fabrik murah tapi kalau pandai suai padan akan jadi cantik juga. Betul tak?...


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "