Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 21 January, 2010

Nuffnang

Memandangkan boring waktu rehat macam ni ( gue tak makan..sbb td breakfest dah berat.)..Jalan2 la merayau umah blogger..Ingat hari ni nak bermurah hati, nak klik semua nuffnang dalam blog kengkawan..Huuu..alih2...tenet lak macam haram jer..slow sangat2
(tak sedo diri ler tu..pakai tenet opis..harus cam ni ler )

Keh..keh..sebenornya..diri tak tentu arah sebab hari ni balik keja hb tak der..Huuu..huu..balik ni..ku balik sorang2...



2 comments:

eynda said...

Kesian hubby takde...mesti sunyi kan...pas tu jadi tak tentu hala kekekek...akak selalu cam tu :-p

ibh said...

ya la kak..jarang kena tinggal lama...jadi buntu plak...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "