Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Nuffnang

Memandangkan boring waktu rehat macam ni ( gue tak makan..sbb td breakfest dah berat.)..Jalan2 la merayau umah blogger..Ingat hari ni nak bermurah hati, nak klik semua nuffnang dalam blog kengkawan..Huuu..alih2...tenet lak macam haram jer..slow sangat2
(tak sedo diri ler tu..pakai tenet opis..harus cam ni ler )

Keh..keh..sebenornya..diri tak tentu arah sebab hari ni balik keja hb tak der..Huuu..huu..balik ni..ku balik sorang2...



2 comments:

eynda said...

Kesian hubby takde...mesti sunyi kan...pas tu jadi tak tentu hala kekekek...akak selalu cam tu :-p

ibh said...

ya la kak..jarang kena tinggal lama...jadi buntu plak...

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...