mood

Salam

Mood sekarang ni ok ler..suam..suam kuku... Dekat opis, sue buat hal sue jer sekarang ni..malas nak sibuk2 hal orang..nanti menambah tension diri ja.

Diet?..so far setakat ni ok lagi la..cuma kena lebih disiplin lagi ja...Workout?..macam ada terkantoi juga...dah tak buat hari2 dah...Tapi mulai hari ni sue start balik buang perasaan malas nak gerak buat workout...Cuma kat opis ja..susah skit..keja banyak tertumpu untuk duduk ja
( mana tak besaq punggung jadinya )

Tapi sue mesti kuatkan semangat juga kalau nak betul2 mencapai apa yang di idamkan..kalau tak alamatnya azam nak kurus tu akan terkubur lagi la...Apa-apa pu YAKIN BOLEH SUE......







Comments

Mia-Ina said…
chaiyok kak sue...jom menuju matlamat