Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 22 January, 2010

Morning






Salam..morning..
Waaa..syok nyer pagi ni coz sue coti...So..apa agenda hari ni?..
Hari ni sue bangun awal..kul 6 dah bangun ( sebonanyer tak bleh tido malam tadi..asyik terjaga jer..tido sorang ler katakan..huu..huu )..6.30 dah masuk dapur .. Menu pagi ni adalah Pancake...He..hee..sebenonya ni percubaan pertama untuk masak pancake...Alang2 hb tak der ni..ni la masanya nak makan ala2 pelik2 skit..kalau hb ada dia tak layan la makanan macam tu..
Pancake tu untuk sue..untuk adik ipar, goreng nuget jer..
Tapi macam rasa hangin skit..mana taknyer awal2 pagi sue masak macam2..dah hidang atas meja..alih2 adik tak sentuh pun sarapan tu..Hadoiii...sapa mau makan sarapan yang banyak2 ituuu......


Sangat sedey tgk gambo ni..ntah apa la jadi nan kamera ni..sangat tak reti nak carik apa masalahnya..gambo buruk, siap ada bergaris2 lagi..huu..huu
Pasai tu lah sue malas nak masuk gambo2 sendiri..buruk..hancus..tak kreatif langsung...baik pinjam gambo cik google jer....

6 comments:

eynda said...

Makan begitu saje ke?? Letak honey sedap....

Klik mameeeee....

ibh said...

Honey tak der la kak..makan dgn jem stobery jerk...

Tq kak 4 da klik

Aziera Yazid said...

Sungguh cantik pancake itu. Boleh share resipi?

Ida chubby said...

macam ramai lak yg wat pancake ni...harus nak buat jugak la hahaha :P

Mia-Ina said...

sedap....boleh buat g ye kak..

ibh said...

kak aziera : boleh nanti sue bg..

ida chubby : buat jgn tak buat..kita breakfast lain skit..hee..hee

mia ina :..esok nak buat lg kot..nak try guna bahan sendiri plak..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "