Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 21 January 2010

Na O Mei


Na O Mei..Ganti cerita Cinta Balqis... ( haaaa..cepat angkat tangan dan kaki..sapa layan cita ni )

Mula2 cita ni sue tak layan gak..tapi 2 hari ni..balik awal skit..terlayan la cita ni..Mak ai..macam syok plak cita ni.. Habis la..takut tersangkut pulak la...bila dah start follow...payah la..mesti nak terus follow punya...

Huu..huu..malam ni tido sorang...seram ada...hb dah selamat sampai ke tempat kursus kul 4 petang tadi...Tadi balik keja pun tompang kawan...Macam ni la keadaannya kalau hb kursus...mesti kena amik cuti ( salah haku jugak..degill..sampai skang tak mo amik lesen keta...padan la muko..)

Dulu masa mula2 kawen..dia kerap kena pg kursus..time tu dia pun risau nak tinggal sue sorang2..Dah la umah jauh..jiran2 plak chinese semua...kalau balik keja jer..dia mesti pesan suh tel dia bila dah sampai umah...So..bila sampai jer depan umah..sue tel ler dia..cakap2 sampai la sue masuk umah..Pastu..masuk umah siap2 kunci grill ngan pintu...lepas jer maghrib..dah naik bilik..kunci pintu..duduk ler dalam bilik sampai pg..huuu...huuuu

Tahun ni kalau dia pg kursus pun tak la seram lg..sebab kat umah ni ada adik ipar ngan adik sue sekali..Ada gak la kawan....Tapi titon malam still sorangggg..waaaa...tak syokkk....
( allllaaaaaa...dah rindu la plak kat hubby....takmo cita lg lah....nanti makin rindu..susahhhh...)

Key lah..Daaaaaa

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "