Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 8 January 2010

Doa harian

Salam

Hari ni sue nak share tentang doa harian ni....Pesan mak..jadikanlah doa ni sebagai zikir harian. Dulu masa sue belum kawen..sue memang tak lepas mengamalkannya..pendek kata..selagi tak habis baca sampai 1000 kali mata sue memang tak bleh lelap punya...Sekarang ni dah jarang2 sue amalkan...bila teringat buat..tapi nak dapatkan kiraan sampai 1000 kali tu payah sangat....

Terasa sangat diri ni macam dah jahil sangat...Tu baru amalan sikit tu ja..belum lagi macam2 doa dan amalan seharian yang lain...Sian mak..macam2 dia ajar anak dia ni..last2 anaknya tak amalkan pun....


Key kawan2..mari kita sama2 amalkannya ya..Insyaallah moga hidup kita sentiasa berada dalam rahmatNya...Aminnn


Sharing is caring

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "