Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 2 January 2010

Anak rimau terlepas sambut new year.....


Hee..he..jiya..Neh!..akak tepek gambo anak rimau ( ceh!..cam anak kucing pon ado ni) yang cute ni...Akak jeles seh dengan ke kretifan ko...(tangan ku dah tak kreatif..keras dah..hu..huu.lg pun akak tak do gajet yg canggih cam ko jiya..heeee...)

Apa-aper pun thank's jiya...


4 comments:

Jiya said...

hehehehe... ramai org cakap anak kucin.. sedey tau! tp takpo. sok2 jiya wat anak kamben jan org kata anak dinasor lak. wakakkakaka!

ibh said...

Hee..hee...anak rimau cute...Kamben jd dinosur....cute tu..kih!..kih!

Mia-Ina said...

mmg cute pun kak sue..sukenya

ibh said...

Ha..haa..kan akak dah kato...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "