Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 18 November 2010

Tips Up Trafik- Baik punya

Akakkakaa..gila jer tajuk tu..Kunun nak bagi tips..Tak der maknanya...

Hahahhaaa..Nak blaja..Baik blaja dgn orang2 yang teror..Macam Abg Ben tu ka..
Korang kalau nak blajo..jenguk2 la blog dia ya..


Hahahahhaaa...Sue ni budak baru belajar...
Hari ni..cam ting tong skit..Nak hapdet n3 pun maleh..Nak up n3 raya lagi la..Hutang dulu...

Pala plak ligat nih..pikir nak masak apa balik nih..daging berkilo2 dalam esbox tu harus dimasak..Tak kan nak buat stok bertahun lagi kot...Hehehhehee....



Pssst: Ada ker korang jumpa info up trafik tu kat sini..Heeeee....



2 comments:

POSH76 said...

takper sama2 belajar hehe

eyndayusoff said...

Hehehehe...tajuk bikin teruja jek :-D

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "