Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 5 November 2010

Hari ni coti..tapi aku kejaaaa

Hari ni cuti..
Tapi i kejaaa...Waaaaaa....Sedey tau...Walau pun i tak meraikan Deepavali..Tapi cuti tu amat bermakna tau...


Hari ni tak bley bermalas2an..tak bleh tidur2an..tak bleh berblogging sepuas2nya..
Cuma satu ja..tak penin nak pikir masak tengahari..minum petang dan makan malam..hahhahaha..
Tapi i tak kejam tau..awal pagi dah siap2 masak untuk orang kat rumah..siap mengemas ,membasuh dan sidai kain..

Ok!..pada kawan2 yang meraikan Deepavali hari ni..Sue nak ucapkan Happy Deepavali...Pada Love juga..
“happy diwali to love n family...



2 comments:

ieda said...

loor kena korje ke dikk huhuhu
x perlahh nak buat mcm mana kan dah tanggungjawab :)

sue said...

Kak ieda: Sob!..sob!..sob!..sedey ni kak..sampai lm la nampak gayanya ni..;-(

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "