Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Hari ni coti..tapi aku kejaaaa

Hari ni cuti..
Tapi i kejaaa...Waaaaaa....Sedey tau...Walau pun i tak meraikan Deepavali..Tapi cuti tu amat bermakna tau...


Hari ni tak bley bermalas2an..tak bleh tidur2an..tak bleh berblogging sepuas2nya..
Cuma satu ja..tak penin nak pikir masak tengahari..minum petang dan makan malam..hahhahaha..
Tapi i tak kejam tau..awal pagi dah siap2 masak untuk orang kat rumah..siap mengemas ,membasuh dan sidai kain..

Ok!..pada kawan2 yang meraikan Deepavali hari ni..Sue nak ucapkan Happy Deepavali...Pada Love juga..
“happy diwali to love n family...



2 comments:

ieda said...

loor kena korje ke dikk huhuhu
x perlahh nak buat mcm mana kan dah tanggungjawab :)

sue said...

Kak ieda: Sob!..sob!..sob!..sedey ni kak..sampai lm la nampak gayanya ni..;-(

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...