Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 24 November 2010

Kembalinya kerahmatullah seorang lagi blogger

Salam semua.
Sedih bila dapat tau, sorang lagi blogger telah kembali kerahmatullah semalam. Sue baru bukak blog hari ni..tengok banyak dah kawan2 yg up n3 pasal arwah.

Actually..sue pernah singgah ke blog kak Aisyah ni juga..sebab syok dengan keletah kembar 3nya.

Tapi tu lah..Allah lebih menyayangi arwah..Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.

Terfikir..
Andai satu hari perkara sama terjadi pada sue...Sedekahkan lah Alfatihah untuk sue ya...Dan akan ada lagi kah orang yang akan berkunjung ke blog ini..Dan akan wujud lagikan blog ini...

Terfikir..
Andai ia terjadi..mungkin generasi sue akan meneruskan penulisan di blog ini..huhuhuhuhu..

Kita hanya merancang..tapi Allah yang menentukan.


10 comments:

sekamar rindu said...

salam,,

alfatihah.....moga dicucuri rahmat rohnya oleh Allah swt.

wida said...

tu lah..kesian tgk ank kembarnya.

deeTha H said...

innalillahi..
semoga arwahnya diterima Allah SWT.

Sue apa kabar?

sue said...

Sekamar rindu: Sama2 kita doakan untuk arwah.

sue said...

wida:Tu lah..kesian tgk sikembar..kecik2 lg..sedey

sue said...

Deetha:Sue sihat..alhamdulillah..

eyndayusoff said...

Al-fatihah utk arwah...bila dia meninggal? Last arwah tulis komen kat blog arwah 22hb...sedihnyer...selalu jugak terpikir benda cam ni...blog akan jadi kenangan utk semua :-(

ieda said...

akak punn baru tahu pagi nie sue .. terperanjat jugak sbb selalu singgah sbb kan kembar dia tuuu

semoga arwah tenang disana dan hubby dia tabah hadapi semua ini .. huhuh

sue said...

Kak Eynda:Sue dapat info dr blog abg ben..dia meninggal semalam..jatuh dlm bilik air..Huh..sedihnyalah kan..sian bb dia.

sue said...

Kak ieda:Ya kak..hope familly arwah tabah.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "