Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (237) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (18) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Gulai Sardin





Salam semua...Lepas sudah sehari audit hari ni..esok ada lagi sehari. Fuhhh...cepat la berakhir esok...


Okey..layan menu malam ni.. Ni adalah menu paling senang dibuat disaat2 tuan belog tak dak idea nak masak pa..Hehehehehe. Kena pulak tadi..tengok2 ada roti canai atas meja....Mesti ucu yg beli..Maklum ler makyong sorang tu tak buleh makan nasi skarang ni...

Apa lagi..jawabnya tuab belog ni lah yg dok ngadap makan dengan gulai sardin ni..Fuhh!!! mantop..buang jauh ke laut la diet jawabnya...Manjang la gitu lagunya kan..hahhahaha.....





.

3 comments:

ieda said...

wahx3 dikkkk sedap2 .. akak pernah makan kawan masak .. akak x pernah buat layie .. harus kena coba buat nie :)

Anonymous said...

tak pernah makan lg..
maybe terai next time..hehe!

zawiah binti puteh said...

walaupun ringkas tp sedap tp tu lah kalu saya masak suami tak leh makan lak,untuk orang berpenyakit gout memang bisa (bisa mesia)bukan bisa indon ye,,

Salam Aidilfitri 1439H

ASSALAMUALAIKUM. Rasanya belum terlambat nak  buat ucapan kan.  Dengan rasa rendah hati hakak ucapkan  SELAMAT HARI RAYA A...