Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

BKK RM500

Perhatian!..perhatian!
Esok duit BANTUAN KHAS KEWANGAN RM500 akan masuk dalam akaun ya....

Ada sesapa nak belanja i ker?...


5 comments:

I want to lose weight said...

Huhuhuhu...

Yang rasa punya RM500 pun lum dapat lagi taw!!

sue said...

Aduihh!!..sian lo..
Tak pa..sekali gus dapat 1 ribu nanti..

suffer8zine said...

eh eh ape ni? :P

Terkini : Keputusan akhir undian Anugerah Blog Pilihan Malaysia bagi kategori Blog Personal Lelaki Pilihan

Jiya said...

kak sue nak lanjee jiya ker ni?? nak makan kat hotellll.. akekekkee

sue said...

Jiya..ko kan tokey kamben..ko la blanja akak..ala takat 500 tak cukupnya tuh..heeee

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...