Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 20 November 2010

Soto


Layan menu sue petang ni..Sup tulang tengahari tadi..saja buh kuah lebih2.Sebab memang dah plan nak buat bihun sup dan soto untuk petang merangkap makan malam..Hehehhee..senang, ambik pakej sekali...

Sup dah sedia ada. Just goreng ayam untuk diracik, buat sambal kicap, goreng kacang dan soohoon digoreng. Tu menu untuk soto..cumanya tak sempat nak buat pegedil ja..Nasi impit ada lagi 1 peket..

Untuk cik hb..kenalah sediakan mee@ bihun..So jadik la bihun or mee sup. Cik hb tak reti makan soto..heran betul lah kan..padahal lebih kurang ja sama mcm bihun sup..cuma bezanya ada nasi impit ja..Tang nasi impit tu la yg buat dia tak mo mkn sebenarnya..pelik katanya..Macam2 hal ja lah..hee


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "