Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Soto


Layan menu sue petang ni..Sup tulang tengahari tadi..saja buh kuah lebih2.Sebab memang dah plan nak buat bihun sup dan soto untuk petang merangkap makan malam..Hehehhee..senang, ambik pakej sekali...

Sup dah sedia ada. Just goreng ayam untuk diracik, buat sambal kicap, goreng kacang dan soohoon digoreng. Tu menu untuk soto..cumanya tak sempat nak buat pegedil ja..Nasi impit ada lagi 1 peket..

Untuk cik hb..kenalah sediakan mee@ bihun..So jadik la bihun or mee sup. Cik hb tak reti makan soto..heran betul lah kan..padahal lebih kurang ja sama mcm bihun sup..cuma bezanya ada nasi impit ja..Tang nasi impit tu la yg buat dia tak mo mkn sebenarnya..pelik katanya..Macam2 hal ja lah..hee


No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...