Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 16 November 2010

Mood sehari sebelum raya



Keciwa..keciwa...

Diumumkan ya...TIADA CUTI HALFDAY HARI INI...

Huaaa...baru berangan nak merasa dapat cuti halfday sebelum raya...Udahnya sampai ke tengahari..perutusan yg ditunggu2 tak juga diterima.

I keciwa tau..baru tahun ni nak merasa cuti halfday sempena raya ...Dah ler i tak BALIK KAMPUNG...huaaaaa...Sedeyyyyyy.

So arini conferm semua warga kerja di **** sediakan rendang dan ketupat sampai pukul 5 di opis ler jawabnya..Ekekekkekeee....Orang yg menulis ni lagi la haru...petang ni ler jawabnya baru terhegeh2 nak membeli barang2 nak masak untuk esok..Huaaaa...ada sapa2 nak tulung takkkkk...
Meroyan la sensorang jawabnya...

2 comments:

wida said...

sama lah kita..m'hrp half day hr ni..tp haramm.alih2 bos dah balik dulu..huhu

sue said...

wida:Lo..mcm tu pulak..Hampeh ja..mentang2 dia bos..bleh plak cabut awal..Redho ja lah wida.heee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "