Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Daging goreng


Aduih!..rasa macam baru sangat masak tadi, dah kena masak tuk tengahari pulak..Daging korban ada lagi..jadi, menu tenghari ni adalah daging korban goreng ya...Sue suka buat pedas2..buh cili padi banyak + lada sikit.Bawang beso..juga kena banyak...Hahahahaa..Menu adalah mengikut selera tukang masak. Tak berkenan..sila makan nasi lomak pagi tadi..Habiskan terus pun bagus gak..Senang terus kemas..(^_^).

4 comments:

Anawahid said...

ting tong!!!... daging kamdar sampai mai la tukar ngn daging goreng tu jer... dh terasa pedas ni... hehehe

suffer8zine said...

fuhhh lapar terus

Panas!!! : ENTER

deeTha H said...

Salam Sue,
waa.. sama nih, menuku juga daging kurban.. hahahaha

deeTha H said...

waa.. sama nih Sue, menu daging kurban kita ya :D

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...