Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 10 April 2011

Nasi Lemak..tambah lemak..Hadoiii aiii....

Assalamualaikum...
Salam hujung minggu...
Update N3 nak cepat-cepat ja ni...
Banyak kerja-kerja rumah yang menanti...


Okey!..pagi ni agak terajin sikit...
Buat menu sarapan berat...( Haru kalau  termakan ni...heeee..erk!..makan sikit ja ok kot..heee )
Ya la..dah lama sue tak masak gantung kuali kan..Sian lak kat orang-orang dalam rumah ni...
Oleh kerana tukang masak "Diet"....so..tiada aktiviti masak-masak...

Ok..ok..kata nak update sikit ja...Heeee
Ni dah merapu macam-macam dah ni..
Baikkkk...sue nak cepat...
Nak kemas-kemas laman pula.....

So..untuk u all semua..Jamu la mata korang dengan sarapan kami pagi ni ya.
Nasi Lemak....(^_^)...Sedap tak sedap tak tau la ya..Janji kenyang..Heeee



2 comments:

Mia-Ina said...

mia suke klu akak capture bab gmbr akak msk..menarik..mia klu amik gmbr mia memasak kat rumah sewa tu dgn pinggan dh la x elok..layan je la pic yg comot tue..huhu

sue said...

Ala mia..akak main capture ja tu..Maklum la..tak da kamera canggih..pakai hp ja..Hehhehee

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "