Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Mengidam lagi laaaa

Bila mood rajin datang..
Macam-macam projek nak buat..
Waktu ni la...
Sue mula mengidam macam-macam
Sekarang ni sue betul-betul idamkan nak benda ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
Mesin jahit tepi yg ni sue besa dah guna...Kak long punya..Dapat sejibik mcm ni pun hokey dah..(^_^)



Susah kalau tak ada mesin jahit tepi ni..
Tu pasai la sue tak dak seru langsung nak jahit-jahit baju.
Kalau setakat jahit langsir or benda-benda lain tu buleh la tahan lagi..


Agak-agak kalau sue hantaq surat permohonan dekat en. hb...
Dia mau layan ke dak arr...emmmm...
Hahahahaa.....Udah!..
Berangan ja kejanya.......


2 comments:

ijan said...

kena cuba dulu baru tau kak sue.. hehe.... rajin nye dia menjahit jahit.. kagum dgn orang pandai bab2 sewing ni.kite keras tangan tak reti nk buat semua ni :)

SiLabiLabi said...

mesin tu berapa RM,??

Pendedahan Exclusive : Adakah Ini Islam Dimata Dunia?
Edisi LabiLabi : Biawak Berharga RM3.75M
BlogSHOP : Pelbagai Jenis Beg tangan Authentic dari Europe

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...