Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 18 April 2011

Mengidam lagi laaaa

Bila mood rajin datang..
Macam-macam projek nak buat..
Waktu ni la...
Sue mula mengidam macam-macam
Sekarang ni sue betul-betul idamkan nak benda ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
Mesin jahit tepi yg ni sue besa dah guna...Kak long punya..Dapat sejibik mcm ni pun hokey dah..(^_^)



Susah kalau tak ada mesin jahit tepi ni..
Tu pasai la sue tak dak seru langsung nak jahit-jahit baju.
Kalau setakat jahit langsir or benda-benda lain tu buleh la tahan lagi..


Agak-agak kalau sue hantaq surat permohonan dekat en. hb...
Dia mau layan ke dak arr...emmmm...
Hahahahaa.....Udah!..
Berangan ja kejanya.......


2 comments:

ijan said...

kena cuba dulu baru tau kak sue.. hehe.... rajin nye dia menjahit jahit.. kagum dgn orang pandai bab2 sewing ni.kite keras tangan tak reti nk buat semua ni :)

SiLabiLabi said...

mesin tu berapa RM,??

Pendedahan Exclusive : Adakah Ini Islam Dimata Dunia?
Edisi LabiLabi : Biawak Berharga RM3.75M
BlogSHOP : Pelbagai Jenis Beg tangan Authentic dari Europe

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "