Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 16 April, 2011

Aktiviti hari ni...

Cerita sepanjang hari...
Hari ni sue cengkelat skit...
Bangun lewat..dalam kul 7.20 baru bangun mandi..
Besa laaa...lepas subuh..kunun nak baring sat ja...
Alih-alih...terlajak siang juga..


Sangat lembap aktiviti hari ni..
Kain sebakul..duk jeling ja...
Nak uruskan masuk mesin ja langsung tak dak nafsu..
Bekpas..buat pancake ja..
Siap buat bekpas..hujan turun plak..
Aiiii....kalau ikutkan hati, nak ja baring-baring bermalas-malasan lagi..
Tapi tu lah..sebab rini nak pi opis kan..
Gagah juga la diri duk tolak perasaan malas tu...



Bum..bang..bum..bang...
Mandi lagi..bersiap..layan hb bekpas..
Siap semua..kul 10 lebih dah....
Hadoiiii......lewat betul nak pi opis...


Kuar rumah..nak masuk highway...
Awat hb kona ke Kajang...laaaaa
Hb nak pi Kamdar lak....Kui bapa nak sampai opis ni....

Dah namanya penumpang kan..terpaksa juga la follow..
Haaa..tapi sampai sana..Sue pulak yang over daripada hb..
Rambang mata...semua tempat nak pi tengok..
Kalau tak kerana..hb dah duk depan pintu Kamdar..
terpaksa lah....melupakan dulu niat nak menambah stok kain...


Sampai opis 12.10 minit..Lambat gilaa....
Duk opis sampai kul 5 ja...pastu balik rumah terus..
Ok!..tu ja aktiviti sue...Heee (^_^)



Eh! aPa MOTIP gambar ni erk!..Heeeee


Aksi tuan belog..yg gedik tetiba nak posing depan cermin...Tak sedo diri...Tak cukup kat rumah..KAMDAR pun nak posing juga..Eh!..korang ..i dah kurus la..Wahahahhaa...jangan muntah key....Lihat..baju tu pun beso mcm orang pregnant jadinya i....

Seeee...bukti i dah kurus....Hahahha...harap maklum ya...Sue kalo diet..harus tangan dulu yg kurus....Ni lagi lama sue diet..mau tinggal tulang tangan ni.....So..part tangan ja sue boleh banggakan...perkembangan yg sangat memberangsangkan...kikikikikikii


Dah!..sekian untuk hari ni...Siannn...muntah lak korang nanti baca n3 mengarut2 ni..kikikikikiiiii...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "