Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 10 April 2011

Bagus juga kalau hati panas ni ya....

Assalamualaikum...
Sue tak nak cakap banyak...
Biarlah gambar-gambar saja yang berbicara.



Okeh!..
Layan projek sue petang ni....
Hadap sampai sakit-sakit pinggang.
Malam ni..hazab la menahan sakitnya badan ya...
Layannnn...janji hati puas.

Proses menilik2..mana yang patut didulukan...

Yaaa..akhirnya..pilih kain ni....Start kerja2 memotong kain.

Jahit cadar dulu..

Idea spontan..jadikan kain ni sebagai renda untuk bantal.

Akhirnyaaaaa....Tak sabo nak sarung dah ni...(^_^)

Taraaaaa...siap sudah...Tapi baru satu ja sarung bantal yang siap...Tak larat dah..nak patah pinggang dah hadap dekat 2 jam..heee

Okey!..tu saja projek untuk hari ni...
Ok gak macam ni...
Kalau la hari-hari sue panas hati macam ni kan bagus...
Perlu terapi....rasanya..idak ler melambak-lambak kain dalam lemari yang tak berjahit.
Hehehehhee....alaaa...ko saja ngada-ngada kan sue..
Sebenarnya..seru maleh tu ja yang banyak...
Tu pasal la jadi macam tu..Heee

4 comments:

K.Nor said...

wahhh terror menjahit rupanya ya.. :)

ibh said...

Kak Nor..teror tu idak la..Tapi kalau dah terdesak tu..Buleh la juga..Menjahit ni bermusim..dekat2 nak raya terutamanya..barulah mood tu datang..heeee

..m@m@ T0meLL.. said...

m'jahit ikut musim yek,bagus gak 2.jimat duit,xyah anto jahit umh org len..:)

Mia-Ina said...

bestnya akak pandai jahit..mia ni zero bab ni..huhu

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "