Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 16 April 2011

Dah tak da..sila tanggal la


Korang nampak tak apa dia tulih tu...
RUMAH PANGSA 3 BILIK SIAP BINA..
Dua kali hb pusing semata-mata nak tengok balik banner ni..
Siap suruh sue capture lagik...


Call..Ok!..rega dalam 40 ribu lebih ( lupa la bapa.maklom ler semenjak 2 menjak ni penyakit pelupa ni makin menjadi...)
Ya..ya  laaa hb tanya..showroom kat mana...
Kunun nak tengok la juga...
Alih..alih..dah lama habis jual rupanya..Dah!..tok sah pi dah....
Hayoooo...kalo dah habih..toksah la gantung lagi banner tu..
Potong nafsu tau..nak menambah aset laie..
Hahahhaa...gilaaa..cakap macam orang kaya ja....

Yaaa...kami dulu memang suka pergi showhouse...
Jalan-jalan tengok rumah...La ni ja tak sempat dah..
Dulu...balik keja ja..mesti jalan-jalan tengok rumah..
Arrr...Cahaya SPK( umah Kak Eynda tu) tu pun dulu kami pergi juga masa first open untuk jualan...
Tapi..maap la...elit sangat kawasan tu...Tak mampu la pulak...Heeeee

Ok! stop...sebenarnya nak cita sikit ja..
Bleh plak melalut banyak..heeee




No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "