Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Kedamaian itu yang ku rindu


Apa motif gambo ini diupload?..
Yaaaa...sue tengah merindui suasana kampung....
Kedamaiannya...membuat jiwa tenang...
Seakan-akan terasa bau kesegaran udaranya....Nyaman sekali.
Pada mereka yang jiwanya romantik macam sue ni memang sukakan suasana macam tu...
Waaaa..kan best..kalau boleh duduk rumah saja goyang kaki..tak payah kerja dan duit sentiasa masuk..
Nak buat macam mana kan..dan tuntutan kerja..
Membataskan diri untuk kerap pulang ke kampung.
Sawah tepi rumah..teringat nostalgia lama...rajin berkubang dalam sawah..(^_^)

Saat ini..diri di office ( yaaa..saya kerja hari ini..huuu)...Tapi jiwa dah sampai kampung...Huhuhuhuhuhu....
Meroyan la sorang-sorang...huaaaaaaa

2 comments:

Amni said...

sib bek hari ni i tak keje.. kalau tak meroyan jugak kat office ingat umah, nak tgk tv.. hehehe... tak sabar tunggu kul 9 malam...=P

suffer8zine said...

kampung halaman juga tempat yg tenang kan

Panas!!! : Debaran Ahad Ini, Siapa Agaknya Yang Bakal Menang?

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...