Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Cucur Bilis


Assalamualaikum....
Sat ja dah hari ahad kan...
Cepat betul masa berlalu...Esok dah isnin..
Banyak keja-kerja rumah yang perlu dibereskan hari ni..
Haaa la..semalam sue keja 1/2 day kan...
Jadinya banyak kerja-kerja rumah yang belum beres lagi.




Okey..sebelum masing-masing keluar
melakukan aktiviti masing-masing..
Sarapan pagi dulu ya...
Sarapan pagi penting tau....
So..kalau boleh jangan lah skip..tak ambik breakfast ya..




Pagi ni sue just buat Cucur Bilis ja...
Simple ja..buat alas perut....(citttt...maleh sebenarnya nak masak berat-berat..ngeh!..ngeh!..)..
Jahanan diet sue hari ni...
3 ketui dah sue telan...Huuuuu.....udahhhh..tak mo fikir...
Apa- apa yang namanya Cucur @ cekodok adalah paberet sue...
Boleh bawak mimpi tau..nak makan cucur@cekodok nih...wahahahhaaaa...

Key all...
Selamat bersarapan..
And Selamat Berhujung Minggu bersama Family...




No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...