Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 22 April 2011

Akhirnya..dapat juga....


ASSALAMUALAIKUM....

Sue tak mo tulis panjang-panjang..Mood nak update n3 kureng skit....
Tapi sekarang ni...mood nak marathon ja...
Prepair kan diri untuk mood esok..Hahhahaaa..semangat nih!!!
Hegeh-hegeh la sue duk skodeng geng-geng yang otai dalam hal-hal masak ni....


Tapi sebelum tu...
Sue @ tuan empunya Belog ini nak mintak maaf dulu la ya..
Keranaaa....................
N3 ini adalah...n3 ala-ala RIAK gitu..hahhahahahahaha
Yaaaa.........Akhirnyaa......
.
.
.

.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yang di impikan sudah dapat......
.
.
.
.

.
.

.
.
.Apa dia?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
..
Chak!!!!..Heeeee....Hegeh ja kan....
Benda ini jadi milik sue juga....


Dapat sambar yang brand ni ja.....Hokey la tu..Tak sanggup dah nak buat manual..
Lenguh tangan tau...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Lalallalalalalallaaaaaa......

Walaupun hakikatnya..sangat la mengidam nak yang  macam ni....
Hahahhaaa....Berangan tak hingat betul lah....
Ko masak ikut mood..ada hati nak beli yang macam ni...Erk!!!!..


Okey cik mixer..malam ni rehat dulu ya..
Esok baru start keja...
Tu pun...kalo mood tuan ko ni tak hilang ke laut esok...Erk!..Sentap sendiri!..(^_^)

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "