Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 5 August 2011

Bihun Goreng + Tauhu Sumbat...

ASSALAMUALAIKUM...
Tak larat nak melalut banyak-banyak...Hari ni penat sangat...perut plak..haduiii aiii...lapo beno hari ni....

Tak sempat..dan dicampur pula dengan tak ada idea...So, menu paling mudah adalah Bihun Goreng....Hb kata tak payah masak..beli saja. Dah pi pusing PARAM....masalahnya, satu pun sue tak berkenan. So, akhirnya...hb kena juga dengar cakap istrinya ni...Beli kuih dua ringgit sudah....Balikkkk....Sue masak saja apa yang ada..(^_^)...
Bihun goreng yang simple....

Tauhu sumbat ni untuk orang diet..Heheheheehee..tuk sapa lagi..Untuk sue la...
Ok!..Sue nak baring-baring sat sambil tunggu waktu berbuka...SELAMAT BERBUKA pose ya...(^___^).

8 comments:

ijayuji said...

Salam kak sue!!! nak nak nak nak!!! suke bee hoon!!!! tauhu sumbat lama tak buat! nanti nak carik tauhu jugak, minggu depan lah tpnyer hihihi...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Sue..nampak sedap meehoon & tauhu sumbat tue.

ibh said...

Ikaaa...nak pi ambik sendiri ya...Tak larat nak tolong layan..kikikiiiii

ibh said...

azatiesayang: Tq..tq..simple2 saja...Alhamdulillah kenyang sudahhhh..(^_^)

K.Nor said...

sue, nak bihun..nak bihun.. hehe

ibh said...

Kak Nor..bak pinggan..Nasib ada lagi..heeeee

Cik Ina Do do Cheng said...

simple tapi sedap, kat pasar ramadhan tu kekadang aksesori je lebih, rasa banyak yang hampeh.

Mia-Ina said...

tauhu sumbat..mmg menu diet.bagus..bagus..keep it up kak

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "