Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 29 June, 2011

Jatuh hati.....

Alamak!...Tak habis-habis teringin....Kali ni sue teringin la plak nak benda ni...Heeeee...

Macam best la plak!.....
Kena kumpul duit sendiri la nampaknya...Nak menyendeng kat cik hb...Ngeeee....harusss tak dilayan...
Apa-apa pun...Impian nak dapat mesin jahit tepiharus didulukan...kikikikiii....



7 comments:

K.Nor said...

sue.. k.nor pun dah jatuh hati gak nih bila sue tayang.. tolong kumpulkan duit sekali utk k.nor ya.. pastu sue hadiahkan utk k.nor satu.. satu jer.. satu cukup lah ya.. tak mo banyak2.. hehe.. boleh kan.. sue sayang k.nor kan.. kan.. hihihihii

gerhana luka said...

best sgt ker? aku benda2 yg terlalu canggih ni takut nak guna sbb mesti sensitip kang jatuh jahanam maklumla anak2 semua jenis ligat. lap top yg elok2 atas meja pun boleh dijatuhkan, hp lagi la berkali2 jatuh mujur jenis tahan lasak tak rosak.

Mia-Ina said...

klu dpt yg tue mmg best kak sue..

ibh said...

Kak Nor: Eh!..bukan kak nor nak belanja sue ka..kekekkekeke

ibh said...

gerhana luka :Kikikikiiii...budak2 mully..mcm tu la..hee

ibh said...

Mia Ina: Best kan dikk..heeee...tengah membodek la ni...

Ijan said...

wow... ipad... best ni. dah lama jugak aiii teringin. nanti aiii nk simpan duit jugak nk beli ni. hihihi

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "