Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 23 June, 2011

Aishwarya Rai pregnant


Alamak...mesti sweet ja kan...Aishwarya Rai pregnant..
Orang cantik kalau pregnant mesti comei ja..Ngeeee..Ya la..sebelum ni kita selalu tengok dia pose pakai seksi-seksi...Lawo-lawo..Nanti kalau perut dia dah beso..macam mana lah rupanya kan...(^_^)..Lagi cumei dah tentu...

Yang pasti...Happy betul pak mertua Aishwarya Rai bila tau menantu dia pregnant....
Iskh!!!....Syoknya..Heeee...



 Lagi cerita boleh baca sini ya....
Sumber:

2 comments:

cheqna said...

of coz..mesti cantik si aishwarya ni bila pegnen....
salam kenal n ziarah =)

Mia-Ina said...

wah x sabar tunggu perut dia naik

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "