Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tak jadi gantung kuali..Ngeeee

Hapdet cepat-cepat....Ada banyak keja lagi..Erk!!!..Kunun..hehhehehe
Layan menu pagi ni....Berat juga..Sue buat mee goreng. Hambek ko...duk sorang-sorang buat mee goreng.
Ntah mimpi apa ntah malam tadi..pagi-pagi lagi dah masuk dapur. Tak jadi nak teruskan niat nak sambung tidoq (erk!..anak dara sila jangan ikut perangai ni ya..heee)...Alaaaa..sekali sekala hb tak ada kan...Time ni la nak memerap.

Ok! cukup dulu...nak sambung buat keja ni...Jemput makan ya..Daaaaa.... (^_^)


1 comment:

NoRMa aZurA iSMaiL said...

sama la, sarapan pg nie pun mee goreng gak...

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...