Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 1 June, 2011

KASIH YANG SUCI @ NORA ELENA.

ASSALAMUALAIKUM..
Banyak nak cita..Tapi yang penting nak menayang ni ja dulu..Heeeee....
Buku dah dapat..
So....Mau layan novel ni sambil-sambil layan cita kat tv juga.
Cerita kat tv makin best..makin banyak aksi-aksi romantik..sweet ja..Ngeeee..(^_^)
Nak tengok..sama ke tidak dengan novel.

KASIH YANG SUCI @ NORA ELENA.

Shuuttttttt!!!!!!!..Jangan citaaaaaa ya...I nak baca sampai habis...(^___^)

4 comments:

I want to lose weight said...

confirm tak tdo mlm ni nk kasi abih :)

novel 5 kali lbh dr drama

ibh said...

Ko saja kasi BAKO aku la Zel..heeeee

Alin Marlini said...

IBH..baru semalam cr kat kedai buku area Pertama Kompleks..tp dah abis..IBH beli kedai buku mana ek?

ibh said...

Alin..sue beli online..dekat Mall karangkraf..Sue dah ada buat N3 pasal link mall tu sebelum ni..Tapi dah habis..But..dont worry..karangkraf tengah reprint balik dan akan kuar balik 6 jun ni..so sila standby ya untuk order..(^_^).

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "