Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 1 June 2011

Ayaq Tembikai (^_^)

Tekak Ngada-ngada..memalam buta ni. Teringin nak minum ayaq buah..Mula nak minum air epal salery..Bukak peti...epal ijo plak dah habis stok..tinggai epal merah ja..Tak kena plak selera epal merah dengan salery... Nasib la stok tembikai ada lagi..Makanya, blend buat air tembika ja la..Janji ada..idak la kempunan...(^_^)....Jemput minum semua (ajak-ajak ayam ja  ya..dah kata tadi kan..i buat sikit ja..(^_~)..usah mimpi i nak bagi..Ngeeeee)...Emmmmm..nyamannnnnyaaa......


2 comments:

gerhana luka said...

I pun buat air tembikai, sedap giler la, blend tembikai jer tak campur air betul2 holiyau!

ma'chiks said...

something good for cooling...buat sendiri tentu best!

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "