Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 24 June 2011

Mood Tension...Kureng Ok la tu.......

Tau kenapa jadi macam tu.....Huaaaaaa.......semua pasal JARUM PENIMBANG la tu.....Huuuaaaaa..tension tetiba..Sentap pun ada gak....Pizza ada lagi tu...Sapa mau makan..nak tak nak kena perabih juga sorang-sorang. Besa..past ja kat cik hb..kompem habis..Ni..dia tak dak..Huaaaa....tetiba teringat palk kat dia....

Dua minggu sudah..lupa diri..makan tak hingat.Pi kenduri...dapat NASI..sedapppppnyaaaa....Haaaaa ko..hambek!...Naikkk dengan jayanya jarum penimbang tu....

Tambah tension..MR turun woooo...tak bleh jadi ni...nanti lama-lama dia potong i plak...Ops!!!....(^_^).
Tak lah..yang pastinya..sue dah mula rasa.... Stamina sue mula menurun dah. Kesihatan kena jaga...takutnya kalau kena sakit....And off coz for awet muda...Ngeeee...

Nampaknya kena mula balik plan DIET ni...Nanti tak dapat capai target plak..Haru..haru.....Ok! Stop dulu...Mau turun naik tangga 5 kali jap...hahahhahaaa...sila percaya ya...(^_^)...Daaaa..


Rujukan i
 Rehan..pinjam sat MENU DIET ko ni ya..buat rujukan ....Terlarat..i follow ja..Ngeeeee....







7 comments:

gerhana luka said...

larat ko nak berdiet2 ni ya sue, aku tak kisah makan apa pun badan tetap camtu gak tak naik2 perut je naik heee... kalau diet nasi dan segala bentuk mee, pasta dan sewaktu dengannya tak boleh makan cuma boleh makan buah, sayur dan lauk, kalau aku mau pitam tak dapat makan nasi.

ibh said...

Ekau tak pa..metabolisma tinggi..aku ni mkn nasi sikit ja..cepat sgt naik..nak turun sgt la susahnya..

ieda said...

aah lah dikkk syok kan org metabolisme tinggi nie .. huhuhuh akak pun dah naik kkg nie duk makannn je x hinggat dunia .. skrg dah naik 67 kg tau .. hilang nak target 60 kg nie huhuhuh

NoRMa aZurA iSMaiL said...

chaiyok2...usaha tangga kejayaan...

ibh said...

Kak ieda..tu target sue juga tu..meh la kita sama2 diet lagi ya...

ibh said...

Thank's Norma..(^_^)

Ijan said...

Selamat berdiet... disiplin kena kuat tu :)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "