Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 25 May 2011

Pencarian berhasil juga...


ASSALAMUALAIKUM..

Akhirnya..dapat juga apa yang dicari..
Jenuh dah cari kat bookstore..tak ada juga
kedai online pun tak ada juga..

Ntah macam mana..
Pagi-pagi tadi..ada kawan call bagi tau..
Yang Karangkarf ada reprint semula buku ni..
Apa lagi..sue pun terus la beli terus..online
Punya lah gigih..3 kali cuba..gagal..
Kali ke empat baru berjaya buat pembelian.

Mesti ada yang muak ja kan..
Benda macam ni pun nak suka..nak cita..
Tapi pada mereka yang memang ada hobi minat membaca novel
Pasti tau macam mana rasanya.. bila dapat
memiliki novel yang kita nak sangat tu....seronok sangat tau...

Tak sabar rasanya nak tunggu buku tu sampai ketangan.
Lepas ni lagi senang beli terus dari karangkaf rasanya.
Murah pun murah...(^___^)..
Pada yang nak husha gak boleh klik ja link bawah ni ya..
Shopping la sepuas-puasnya ya...Hehehheee..

 


   

7 comments:

si tuan putri kiUt said...

bukuu ni terbaikkk!!... bestt....
tak sangka novel di dijadikan sebuah drama

Anawahid said...

heeeee... sue, dh 3-4 kali khatam baca novel ni, tu yg nora elena tercicir 3-4 hari saja jek!!... heee... nk tau ending dia x???.. heheh... :P

Mia-Ina said...

mmg the best utk di baca..

ibh said...

Faizah: Haahaa..tu sebab la sue nak jugak dapatkan buku ni..heee

ibh said...

Kak Ana:.Suutttt!!!!..Senyaappp..takmoooo citaaaaaa.......ngeeeeeee

ibh said...

Mia ina:Off coz..the best utk di baca..heeee

villa massilia seminyak said...

Wach seneng nich pastinya karena apa yang di tunggu-tunggu sudah terbit.
Selamat iya mbk dan salam kenal :)..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "