Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (1) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (5) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (233) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (13) Menu Mudah (9) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Haru bila mata segar bugar di awal pagi..huaaaa...

Assalamualaikum..
Selamat malam semua..Eh!..sat....Gila apa...pagi buta dah ni oiii...
Haru betul..bila jam 3 ni..mata jadi segar bugar...
Kul 3 lebih dah ni oiii....
Mata lak langsung tak ngantuk....
Malam jemaat lak ni..Eh! silap lagi..
Dah pagi jumaat dah ni..Ngeh!..ngeh!...


Tengok fb..orang semua dah tidoq...
Mimpi indah dah korang ya..
Oooo..Kak Kaseh ku juga tidak muncul malam ni.
Besa Kak Kaseh..terjaga gak malam2 bota kan...hehehhee

Tak tau nak buat apa..
Nak mengemas?..Dah buat dah sebelum tido tadi..
Nak menjahit?..Gila apa..pepagi buta membising bunyik mesin jahit..
Walau seru menjahit tu memang kuat pun..---->>>>>> I baru beli kain baru ya tadi..hehheee
Mau bikin projek pun. ( arrrrr..pala jgn kuning na...korang...iskh!..iskh!..)...idea tak dak.
Mau tengok bolan pun..Bolan mana ada time2 ni..
Solat?...Hehhehee..bendera jepun la plak..
Udahnya...merapu ja la pagi2 ni..Sambil membina City lagik...
Sambil2 juga klik2 Nuff korang...

Waaaa....esok nak keja la.....
Mata bolat lagi nih.......

         





  

No comments:

Masak Asam Ikan Kering Haruan

Assalamualaikum. Sesuai sangat rasanya menu asam masam macam ni kalau untuk menu bersahur. Biasa la kalau pagi  tu memang tekak li...