Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 14 May 2011

Berjaga-jaga

ASSALAMUALAIKUM...
Sekadar berkongsi maklumat..
Nampak tak mamat kat bawah tu..

Awasi individu ini. Suspek menyimbah asid....Jaga-jaga..



Iskh!!!..takut betul la nak pi jalan-jalan sekarang ni.
Tak ada buat salah pun kena juga
Haru tak haru tu...tengah syok2 berjalan..tetiba orang simbah asid..
Tak ka naya namanya tu..
Harap-harap..cepat la suspek yang berkenaan ditangkap.

4 comments:

Ijan said...

Salam kak Sue,
Dok baca jugak pasal kes simbah asid ni... kesian betul, yg tak bersalah jadi mangsa. apa lah masalah budak ni harap2 kena tangkap nanti. jahat betul dia :(
Apapun, hati2 ye...

Mia-Ina said...

mcm2 hal berlaku sekarang ek kak sue..yg x fhm pe motif laki ni nk simbah asid ni..lain la ada sebab kes trauma ke..apa2x la

klik all ur nuffnang

ieda said...

dia simbah asid motif dia apa dik ?? ishhh takut jeww ..

Anawahid said...

suuuuuuuuu... akak rasa psyco la tambi ni... ekekeke

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "