Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 8 May 2011

Mee Goreng + Cucoq Tepung


ASSALAMUALAIKUM..

Morning semua..Alhamdulillah, syukur kepada Allah...
Bangun pagi ni..tengok badan..still lagi diselimuti dengan baju bukan kain putih..

Okey!..Hari ni sue tak berapa sihat lagi sebenarnya..
Dah dua tiga hari ni kena serangan selsema dan batuk..
Dan malam tadi demam sikit...penat kot..sebab siang tu sue keja..

Walau cuti dan tak sihat pun..
Kena juga gagahkan diri untuk uruskan hal-hal rumah
Hari ni sue sediakan bekfast simple saja..
Just mee goreng dan cucuq tepung.
Buat banyak untuk sampai tengahari..
Tengahari ...jawabnya...sue tak masak ya..heeee


Dah katanya tak sihat kan..
So..haruslah banyak berehat....
 Siap semua keja dulu..baru lah sue rehat ya...Heeeee

Jemput makan semua....


1 comment:

Mia-Ina said...

inilah sbb mia suke terjah blog ni...ada makanan yg best nk ditengok

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "