Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 1 September 2010

Raya...raya..raya..

Nih adalah n3 melekat..melekat kat atas ni sehingga tuan blog rasa dah rasa suam2 kuku dgn mood raya..So..silalah scroll ke bawah untuk n3 terkini..Tu pun kalau ado..hehehhehe





Ni betul2 semangat nak raya dah tau..Ok!..sue nak kasi pantun skit..

Anak Kera Curi Ketupat
Kena Kejar Terlompat-lompat
Nak Pos Kad Raya Dah Tak sempat
Kad Maya sajalah yang paling Cepat


Buat sahabat2 di perantauan pula..Jangan nangis2 tau..

Jauh Mana....
Jarak kita.......
Lama manapun tak jumpa
Kita tetap
Pandang ANAK BULAN yang sama
SELAMAT HARI RAYA.



Ok!..buat sahabat2 maya sue..hope sudi2kan ambik kad ni ya..Sue ikhlas memberinya tanda persahabatan kita...
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Note: Terimalah kad raya yg x seberapa ini tanda ingatan..nak sebut satu2 tak terlarat..so
mana
sudi sila lah ambil ya....

10 comments:

Cik_Nomi said...

awalnye wish raye.. ni betul2 smngat neh.. hahaha

slmt hari raye sue..

sue said...

Hahhaha..nak wat cam no..posmen dah bg hint awal2 nak cuti raya awal..ekekeke..Kena pos awal la kad..

Mia-Ina said...

wah semangat sungguh kak sue nk raya nie...mia pun x piki psl kad raya lg nie

ieda said...

selamat hari raya dikk .. ehhe siap berpantunn layie .. ehhee

sue said...

Mia ina, kak ida : sila lah ya sudi2kan ambik kad tu..heheheh..Pantun skit2 ja kak..Tak teror pun

kak ina kl said...

salam sue..insyallah nanti akak tepek kat umah..nak kena kutip dulu yer..terima kasih di atas ingatan kamu kat akak

Alin Marlini said...

Selamat hari Rayer Sue...

ijayuji said...

Salam kak sue! Selamat hari raya maaf zahir batin jugak buat akak sekeluarga d sana! selamat kembali ke kampung n selamat pulang pulang kembali ke rumah dgn selamat insyaAllah... hati2 djalan raya! makan ketupat ingat kita kat sini taw! sob sob sedihnyer org sume dah nak balik kampung :-(

ijan said...

Salam Kak Sue,

Selamat hari raya aildilfitri maaf zahir dan batin!!! kite ni baru sempat nak beraya di 'rumah' kawan2... ada semekut raya tak lagi? hehehe

zara aluwi said...

Salam aidilfitri buat Sue sekeluarga. Maaf zahir batin. Semoga ceria selalu.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "