Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 29 September 2010

Apa?..Boleh memerahkan muka?

Salam...
Dah malam buta ni...Mata tak ngantuk lagi..Gandum dan buah2 belum collect lagi dari kebun...FrontierVille punya kes la ni..

Apa kata kita kongsi petua skit...

Anda nak awet muda?..Muka manis kemerah2an?...Okies!..Baca ni ya..

Ambil sebiji buah tomato ( yg merlip merah kilat tu lagi bagus...hehehhehe..memilih ja). Lecek sehingga halus. Kemudian pupurkan/ lumurkan pada keseluruhan wajah. Biarkan selama 20 minit. Kemudian bilas dengan air bersih. Amalkan seminggu 2 atau 3 kali. Insyaallah dapat ler wajah yg halus mulus..kemerah2an yang diimpikan...Dan lagi satu..hati juga harus la sentiasa bersih..

Heeee...Senang ja kan..Sambil2 tengok tv pun boleh buat...Nih petua yang kakak sue amalkan..Dulu pun masa anak dara..rajin juga buat..sekarang ni..huuuhhhh...kena insaf balik ler..Awak tu bukan MUDA laie...Beringat2 lah yer..Ekekekkeke...Pesanan ditujukan khas untuk diri sendiri...:-).


1 comment:

izyanty collection said...

thank's for share, leh cuba nanti..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "