Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 23 September 2010

Aktiviti Malam Jumaat


Salam..
Baru balik JJ nih...Sambil2 tunggu baju dalam mesin tu siap..sempat lagi layan tenet dulu..Tb..off sat..sebab tengah ada cita cita serem...Duduk kat ruang tamu ni sesorang rasa seram lak memalam jumaat ni..Heeee...

Sue pg JJ bukan sebab dah gaji tau..tapi sebab sabun basuh dan pelembut kain dah elek pocik...Penat ja pg..JJ yg beso tu pun tak dak stok pelembut kain kegemaran sue...Awatla susah sangat nak carik " Dawny Passion" nih ya..Langsung sebotol pun tak dak..3 4 kali juga la sue pusing tempat yg sama..kot2 la mata ni yg kero skit kot tak perasan kewujudannya dirak2 tu...Keciwa..sah memang tak dak..Untuk tidak mengecewakan..ambik jugalah jenis yg ni..

Tak pernah try lagi..Tapi sat lagi nak bau..bau dia sedap ker dak....Beli yg botol kecik ja..Tu pun dah RM5 lebih...Huh!

Nak balik sempat lagi membeli keledek manis ni..Beli sebijik ja..Cukup la kot..dah malam nih..
Fuhh!!..memang mantop..manis2 lemak ja..Sebiji ja tu pun tak bleh habis tau. Ada laie nun kat dapur..


Tengok la..sebiji ja..dah potong 3 tapi still tak habis lagi..Naper tak habis yer?..Adakah tidak sedap?..Tak!..Ia sangat sedap....Habis kenapa tak habis?..Hahhahaha..perut dah kenyang rupanya..Nafsu jer lebey...Heeee



~ Update:11.15PM- Looo..wangi lagi Downy Passion la...Yg ni bau besa2 ja....

3 comments:

Rizwana Rafik said...

sis... cuba guna softlan wane pink... mmg sedap bau dye... leh wat org ketagih ! :D

sue said...

Dulu pakai yg tu la..tapi dah terjatuh hati pd downy passion lak skang ni..hehhehe

Rizwana Rafik said...

sedap ek bau dye? nnt nk try la .. ngee ;)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "